dinsdag 22 februari 2011

I Want You To Want Me!

hellooooow lieve volgers.:3
ik heb nog foto's van mn outfits van een paar dagen geleden.
ik vergeet heel vaak om de posten, of ik heb geen zin, dus vandaar dat de berichten heel lang zijn, hihi.;$
ik ga proberen vaker te posten.( :
gisteren was ik met twee vriendinnen op stap die jullie misschien wel kennen van hun blogs;
Anouck's blog:http://the-jewelry-girl.blogspot.com/
Anne-Marije's blog:http://www.my-fashion-fairytales.blogspot.com/
Neem ook een kijkje op hun blog!( :

VRIJDAG;






























ZATERDAG&ZONDAG VERVELING;







































DINSDAG;







lET ME KNOW WHAT YOU THINK!<3

3 opmerkingen:

  1. tof mereltje!
    en wow die nagellak is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat een top setjes! vooral die eerste staat je super goed! en dat paarse rokje is heel mooi.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lakje heb ik ook ! Superkleurtje hè ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen