maandag 9 mei 2011

Je vais à Paris!

Misschien hebben jullie de titel al kunnen vertalen, maar nog even voor de duidelijkheid; IK GA NAAR PARIJS!
niet als echte zomervakantie hoor, dan gaan we al naar Spanje.;p
We zijn van donderdag 9 juni tot en met zondag 12 juni dus in Parijs! Ik ben bang dat écht een hele dag shoppen er niet van gaat komen, maar ik ben zo super excited! Haha, het is echt zoiets wat ik wel langer wilde. Niet een droom ofzoiets hoor, maar ik wilde wel ooit gaan.
Mijn broer wilt erg graag naar een concert van een bepaalde groep, niet echt bekend ofzo ;p, en die komen voor de eerste keer naar Europa. En volgens mij is het eerste land ook Frankrijk. En nu gaan we gewoon! Haha, dankjewel broertjelief! 

Oh, en als jullie misschien al een keer naar Parijs zijn geweest, weten jullie dan misschien een superleuk winkeltje waar ik gewoon écht naartoe moet gaan? Als jullie iets weten, comment alsjeblieft!:D

Er komt trouwens snel een outfitpost aan! Met een van de laatste trends; colorblocking!;D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten