donderdag 6 oktober 2011

Getting ready for London!

Title says it all.
Haha, de titel zegt alles.
Ik ben me al helemaal mentaal aan het voorbereiden op London. Dit weekend lekker inpakken en alles. Haha, zelfs daar heb ik zin in.;) Maargoed, even genoeg over London.;)

Ik wil het even over mijn huid hebben. Ik heb een gecombineerde huid. Dus een supervette T-zone en juist weer heel droge wangen. De laatste tijd is mijn huid echt gewoon slecht. Veel puistjes, mn wanger roder dan normaal en al die shizzle. Okee, ik ben 15 jaar, dus dat mn huid niet op zn best is is niet zo heel vreemd. Maar dat betekend niet dat ik het leuk vind! Mijn lieve mama is dus naar de etos geweest (zij kwam ermee dat mn huid er niet al te best aantoe was de laatste tijd, thanks mom!xD) en om advies gevraagd wat voor producten je het beste kan gebruiken. En nu wou ik even aan jullie laten zien wat voor producten zijn. Namelijk de zuiverende gel van de etos en een masker van Dr. van der Hoog. Ook laat ik producten zien die ik al had voor de jonge huid.(: Waarschijnlijk komt er nog wel ooit een review over de producten.


- Etos zuiverende gezichtsgel
- Dr. van der Hoog Zuiverend Masker
- Essence Anti-Spot moisturizer (moisturizer = hydraterend)
- Nivea yound PEEL SOFT! milde scrub
- Hema YOUR FACE WIL BE SUPER CLEAN scrub


Aardig wat producten dus.(:
Niet om arrogant over te komen, maar ik vind het best belangrijk dat mijn huid er mooi glad uitziet. En dat is hij totaal niet op dit moment!:( Vandaar dat ik veel producten heb voor de onzuivere huid.:D


Foto's van de producten







2 opmerkingen:

  1. leuk artikel :) En veel plezier in londen! :D

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, dit is inderdaad eng. haha, ik verander mijn titel wel! anders is het ook zo raar. :p
    maar goede post! oh, ik kan er al zo naar uitzien dat ik wat ouder ben en geen last meer heb van puistjes, etc. al die gezichtsproducten zijn ook altijd zoo duur.. ):

    BeantwoordenVerwijderen